Mendus publicerar årsredovisning för 2023

Stockholm den 17 april 2024

Mendus AB (“Mendus” publ; IMMU. ST), ett biofarmabolag med fokus på immunterapier riktade mot tumöråterfall, meddelade idag att årsredovisningen för 2023 har publicerats. Årsredovisningen bifogas som PDF och i ESEF-format (European Single Electronic Format) samt finns tillgänglig på bolagets hemsida, https://mendus.com/sv/investerare/finansiella-rapporter/

Den aktieägare eller intressent som önskar erhålla en utskriven version av årsredovisningen ombeds kontakta bolaget via e-post ir@mendus.com.

Erik Manting, vd
E-post: ir@mendus.com

Om Mendus AB (publ)
Mendus förändrar behandlingen av cancer genom att fokusera på tumöråterfall och förbättra överlevnaden för cancerpatienter, samtidigt som livskvaliteten bevaras. Vi utnyttjar vår oöverträffade expertis inom allogen dendritcellsbiologi för att utveckla en avancerad klinisk pipeline av nya, lagringsbara, cellbaserade immunterapier som kombinerar klinisk effekt med en god säkerhetsprofil. Mendus är baserat i Sverige och Nederländerna och handlas på Nasdaq Stockholm under tickern IMMU.ST. https://www.mendus.com/