Comintelli lanserar "Comintelli Academy" - ett utbildningsprogram integrerat med Intelligence2day®

 

Comintelli tillkännager lanseringen av Comintelli Academy, ett utbildningsprogram som riktar sig till omvärldsanalytiker och marknadsspecialister. Programmet använder företagets AI-drivna plattform, Intelligence2day®, för att utveckla deltagarnas färdigheter i omvärldsanalys,konkurrentbevakning och datadrivet beslutsfattande.

 

Utbildningsprogrammen är utformade och leds av branschveteranen Luis Madureira, som tar på sig rollen som ansvarig för Comintelli Academy.

 

Med sin breda erfarenhet inom implementering, utbildning och forskning kring omvärldsanalys, tillför Luis ovärderlig expertis till vårt akademiprogram. Hans ledarskap kommer att säkerställa att deltagarna utvecklar viktiga kompetenser för att omvandla data till insikter och stärka sin konkurrenskraft med hjälp av Intelligence2day®, säger Jesper Martell, VD på Comintelli.

 

Comintelli Academy erbjuder ett heltäckande utbildningsprogram inom omvärldsanalys – från planering och datainsamling till analys, kommunikation och genomförande. Utbildningarna erbjuds både digitalt och på plats, och ger deltagarna en djupgående lärandeupplevelse genom att kombinera fallstudier med praktiska verktyg, mallar och processer.

 

Jag ser fram emot att bidra till Comintelli Academy och hjälpa yrkesverksamma att utmärka sig inom det ständigt föränderliga området konkurrensinformation. Vår mission är att utrusta deltagarna med den kunskap och de verktyg som krävs för att de ska kunna prestera på topp, säger Luis Madureira.

 

För mer information om Comintelli Academy:

 

 

För frågor, vänligen kontakta:

 

Om Luis Madureira

Luis Madureira har en doktorsexamen i Competitive Intelligence och är certifierad Competitive Intelligence Professional (CIP-II) via Academy of Competitive Intelligence. Han är också VD för strategikonsultfirman ÜBERBRANDS och har omfattande internationell erfarenhet inom utbildning och konsultverksamhet. Hans karriär inkluderar ledande roller inom CI, strategi, marknadsföring och försäljning hos globala varumärken som Diageo, Coca-Cola, PepsiCo, Red Bull, United Coffee och Heineken. År 2018 blev Luis utsedd till Fellow av Council of CI Fellows, den högsta utmärkelsen inom området Competitive Intelligence.

 

 

Datum 2024-08-26, kl 13:43
Källa Cision
Vill du synas här? Kontakta hej@allaaktier.se. Vår sajt har 100 000 sidvisningar och 15 000 unika besökare per månad. Vår discord har över 6000 medlemmar. Detta är aktiva sparare med ett stort aktieintresse. Behöver du nå ut till denna målgrupp så hör av dig!