ALM Equity AB (publ): Årsredovisning 2022

ALM Equitys årsredovisning för 2022 finns att hämta som PDF-fil på bolagets hemsida www.almequity.se

almequity.se/ir/rapporter-och-presentationer/

För mer information kontakta:
Joakim Alm, Vd, tel +46 73 396 97 27

Offentliggörande:
Informationen är sådan som ALM Equity är skyldigt att offentliggöra enligt lag (2007:528) om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom angiven kontaktpersons försorg, för offentliggörande 21 april 2023 kl.11.40

Om ALM Equity
ALM Equity är en aktiv bolagsutvecklare inom fastighetsbranschen som skapar värden genom att förvärva och förädla tillgångar till nya verksamheter och självständiga bolag. Vi vill leda branschen framåt genom en hållbar och innovativ tillväxt i vår bolagsportfölj utifrån den framtida marknadens behov.
ALM Equitys aktie är listad på NASDAQ First North Growth Market med kortnamnet ALM och preferensaktien med kortnamnet ALM PREF. Bolagets Certified Adviser är Erik Penser Bank.

Mer information om bolaget finns på www.almequity.se

Datum 2023-04-21, kl 11:40
Källa beQuoted