ZignSec publicerar Årsredovisning 2022

ZignSec AB (publ) publicerar härmed årsredovisning för räkenskapsåret 2022. Årsredovisningen bifogas till detta pressmeddelande och finns nu tillgänglig att ladda ner på bolagets hemsida www.zignsec.com.

För mer information, vänligen kontakta:

Glenn Mac Donald, VD

Tel: +31 647192622

glenn.macdonald@zignsec.com

Om ZignSec
ZignSec är en teknikkoncern inom den snabbt växande RegTech-branschen. Företaget tillhandahåller en SaaS-plattform med digitala realtidslösningar för kundkännedom och ID-verifiering med global räckvidd. Lösningarna används av företag som i sin tur kan optimera sina processer för att "onboarda" både företagskunder och konsumenter och samtidigt säkerställa efterlevnad av ständigt föränderliga lokala och globala regulatoriska krav för Know Your Customer (KYC) och Anti Money Laundering ( AML).

Länk till rapporten på ZignSec’s hemsida:

Nasdaq First North Ticker Symbol: ZIGN

Certified Adviser: Eminova Fondkommission AB, Tel: +46 8 684 211 00