Tobii Dynavox publicerar årsredovisning för 2023

Tobii Dynavox AB (Publ) publicerade idag årsredovisningen för 2023 på webbsidan Tobii Dynavox Investerarrelationer. Dokumentet innehåller även Tobii Dynavox hållbarhetsrapport och bolagsstyrningsrapport. Den svenska årsredovisningen finns också tillgänglig i European Single Electronic Format (ESEF).

Fredrik Ruben, VD för Tobii Dynavox, kommenterade:

- Jag är stolt över att kunna berätta att Tobii Dynavox hade det mest framgångsrika året hittills. Det är ett resultat av att vårt team lyckats skala upp verksamheten effektivt, vilket visar att vi kan ge ännu fler människor runt om i världen en röst

Årsredovisningen finns tillgänglig på svenska och engelska på Tobii Dynavox hemsida under finansiella rapporter. Räkenskapsåret avser perioden 1 januari – 31 december 2023.

Denna information är sådan information som Tobii Dynavox AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 8 april 2024 kl. 09:30 CEST.

Datum 2024-04-08, kl 09:30
Källa Cision