Najell börjar med Live Shopping för att utbilda och komma närmare konsumenten

REG

Vi tog tillfället i akt och ställde några frågor till Margret Runarsdottir, Marketing Manager på Najell inför deras satsning på Live Shopping.

● Varför startar Najell med Live Shopping?

- Vi letar hela tiden efter nya sätt att komma närmare våra kunder och det här är ett grepp som vi varit nyfikna på under en längre tid och nu är det rätt timing.

Vilken typ av innehåll kommer ni fokusera?

- Att bli förälder är en djungel och som blivande förälder är det många varumärken och produktkategorier att välja mellan. Vår ambition med Najell är att få människor att känna trygghet och lita på sina instinkter. Genom Liveshopping ökar vår tillgänglighet och möjlighet att visa hur produkter fungerar samt hjälpa föräldrar med olika frågeställningar.

● När är er första sändning och vad kan man som konsument förvänta sig att se?

- Stay tuned. Vi har planerat att ha vår första sändning i slutet av mars.

Vi är mycket tacksamma över förtroendet Najell har givit oss. Med starkt fokus på kund och information som kan hjälpa konsument att ta bra beslut, ser jag med spänning fram emot den första sändningen och ett långsiktigt värdeskapande samarbete säger Malin Berlin, International Sales Executive på Streamify


Avtalet kommer inte att ha betydande effekter på årsresultatet. 

Datum 2023-03-08, kl 10:00
Källa Cision
Bifogade filer
Ungdomsdeal - 200 kr ! Just nu får alla nya kunder mellan 18 och 25 år 200 kr gratis när man skapar konto på Nordnet, insatt i fonden Nordnet One Balanserad. Bra läge att testa Nordnet!
Investeringar i värdepapper och fonder innebär alltid en risk och det är inte säkert att du får tillbaka det investerade kapitalet