Scout Gaming
Interim Report January-June 2025
Second quarter: April - June 2025
- Total revenues amounted to mSEK 11.8 (11.1), an increase of 7%
- B2B revenues amounted to mSEK 9.1 (8.3), an increase of 9%
- B2C revenues amounted to mSEK 1.4 (1.4)
- Other revenues amounted to mSEK 1.3 (1.3), an increase of 1%
- EBITDA improved to mSEK 0.0 (-0.9)
- Net result improved to mSEK -0.3 (-1.9)
- Earnings per share amounted to SEK -0.01 (-0.07)
Interim period: January - June 2025
- Total revenues amounted to mSEK 24.2 (19.1), an increase of 27%
- B2B revenues amounted to mSEK 17.9 (14.8), an increase of 21%
- B2C revenues amounted to mSEK 3.3 (2.9), an increase of 13%
- Other revenues amounted to mSEK 3.1 (1.3), an increase of 138%
- EBITDA improved to mSEK -1.2 (-3.7)
- Net result improved to mSEK -1.2 (-4.8)
- Earnings per share amounted to SEK -0.11 (-0.17)
Significant events after the quarter
Scout’s B2C brand, Fanteam, has in the first half of August launched a new third party Sportsbook.
| Datum | 2025-08-14, kl 08:00 | 
| Källa | MFN | 
 Vill du synas här? Kontakta hej@allaaktier.se. Vår sajt har 125 000 sidvisningar och 17 000 unika besökare per månad. Vår discord har 7800 medlemmar. Detta är aktiva sparare med ett stort aktieintresse. Behöver du nå ut till denna målgrupp så hör av dig!
        
    Vill du synas här? Kontakta hej@allaaktier.se. Vår sajt har 125 000 sidvisningar och 17 000 unika besökare per månad. Vår discord har 7800 medlemmar. Detta är aktiva sparare med ett stort aktieintresse. Behöver du nå ut till denna målgrupp så hör av dig!