Rentunder offentliggör årsredovisning för 2023

MAR

Rentunder offentliggör årsredovisning för verksamhetsåret 2023. Bolagets revisor tillstyrker räkenskaperna. Bolagets årsredovisning finns tillgänglig på Rentunders hemsida och bifogat i pressmeddelandet.

För ytterligare information kontakta:

Carina Bjerner, VD

carina@driveinboatwash.com

+46 (0)70 601 6110

Rentunder är ett miljöteknikbolag som utvecklar och säljer anläggningar som på mekanisk väg rengör båtbottnar i syfte att ej behöva använda giftig båtbottenfärg. Bolaget har sålt anläggningar i Europa, Nordamerika och Asien. Bolagets aktie är föremål för handel på NGM Nordic SME. Mer information om bolaget finns på www.driveinboatwash.com.

Denna information är sådan information som Rentunder Holding AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 4 april, 2024.

Datum 2024-04-04, kl 10:27
Källa beQuoted