New Nordic Healthbrands

New Nordics Healthbrands AB (publ) årsredovisning 2023

New Nordics årsredovisning 2023 är nu tillgänglig på bolagets hemsida https://newnordic.se/se/investor/financial-reports.html

Årsredovisningen finns också tillgänglig på bolagets kontor i Malmö och sänds till aktieägare som så begär och uppger sin postadress genom att kontakta Ivan Ruscic på telefon 040-239520 eller via e-post till ivan@newnordic.se.

Karl Kristian Bergman Jensen, CEO

New Nordic Healthbrands AB
Hyllie Boulevard 34
SE-215 32 Malmö

Malmö 27 mars 2024

FÖR MER INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA:

Karl Kristian Bergman Jensen, valberedningens ordförande
Länk till New Nordics webbplats för investerarrelationer: https://newnordicinvestor.com
Telefon: +46 40-239520

New Nordic Healthbrands AB (publ) grundades 1990 och är noterat på Nasdaq First North Growth Market Sverige sedan 2007. Företagets affärsidé är att erbjuda de mest effektiva och säkra kosttillskotten, naturläkemedel och kosmetiska produkter för specifika hälso- och skönhetsbehov . Allt med omsorg om människor och natur. New Nordics produkter finns nu tillgängliga i 41 länder på apotek, hälsobutiker, skönhetsbutiker och resehandel. New Nordic har egna små försäljnings- och marknadsföringsföretag i de flesta europeiska länder, Kanada och USA, för att organisera lokala marknadsföringskampanjer, serva återförsäljare och serva slutkunder. År 2023 var intäkterna 534 miljoner kronor. Nästan alla New Nordic-produkter som säljs över hela världen tillverkas i Skandinavien. För mer information, besök www.newnordic.com.

Datum 2024-03-28, kl 07:00
Källa beQuoted