My Beat AB investerar ytterligare i kundvård.

Från och med 2023-08-01 samlar My Beat AB hela sin kundtjänst till kontoret i Nacka Strand. Genom att centralisera kundtjänsten samlar Bolaget all expertis och resurser på ett ställe. Detta ser Bolaget kommer öka effektiviteten genom att personalen kan dela kunskap och erfarenheter, vilket i sin tur förväntas förbättra kundservicen. Dessutom gör en ökad personalstyrka att Bolaget kan hantera fler samtal och ärenden samtidigt, vilket resulterar i att Bolaget kan skala upp kundtjänsten efter behov.

VD Kristoffer Engardt kommenterar

Mobiloperatörer i Sverige får ofta kritik för hur man (miss)sköter sin kundvård. Telekombolagen står för varannan anmälan från allmänheten hos Konsumentverket.

På My Beat har vi alltid haft högsta prioritet att erbjuda en kundtjänst som är lättillgänglig för våra kunder, även när kunden önskar ringa in och tala med oss.

Genom att vi nu utökar och centraliserar vår kundtjänst ger det oss möjligheten att ytterligare minska väntetiderna för våra kunder att få svar på frågor och lösa eventuella problem. Vår kundtjänst får mycket fin feedback redan idag från våra kunder och nu gör vi den ännu bättre. För mig är det väldigt viktigt att våra kunder ska kunna förvänta sig den bästa servicen!

Datum 2023-06-22, kl 10:02
Källa Cision
Vill du synas här? Kontakta hej@allaaktier.se. Vår sajt har 100 000 sidvisningar och 10 000 unika besökare per månad. Vår discord har över 5000 medlemmar. Detta är aktiva sparare med ett stort aktieintresse. Behöver du nå ut till denna målgrupp så hör av dig!