Mantap fortsätter att stärka sin ledande position inom varumärkes- och marknadsinsikter

Mantap har tagit ytterligare steg som en ledande aktör inom mätning av varumärken och marknadsinsatser. Vi är stolta att meddela att både befintliga och nya kunder har bekräftat utökade samarbeten under 2025 – ett tydligt kvitto på det värde vår plattform och våra tjänster skapar för våra kunder.

Kunder som fortsätter/utökar samarbetet:

  • Solera Sweden AB, med framstående varumärken som Original Long Drinks och Ginger Joe.
  • AB Nigab, kända för Aperol, Hendrick's Gin och Tullamore DEW.
  • Boråstapeter AB, en pionjär inom inredningsdesign.
  • Sejfa/Länsförsäkringar och Bredband2 AB, som fortsätter att utveckla sin kommunikation med hjälp av Mantaps insikter.

Nya samarbeten:
Vi välkomnar också med glädje nya kunder, däribland Fontana Food AB, till vår växande portfölj. Att nya kunder väljer Mantap bekräftar vår förmåga att möta marknadens krav och leverera förstklassiga tjänster.

Samlat ordervärde:
De nya och utökade samarbetena representerar ett totalt ordervärde på 1 900 000 SEK.
“Vi är otroligt stolta över att våra kunder ser värdet i våra lösningar och vill fortsätta att växa tillsammans med oss. Vårt mål är att erbjuda långsiktigt värdeskapande och insiktsfull analys för att hjälpa våra partners att nå sina affärsmål,”
säger Koncernchef Alexander Vårnäs.

Vi ser fram emot ett framgångsrikt 2025, där vi tillsammans med våra kunder fortsätter att driva innovation och skapa resultat som gör skillnad.

Datum 2024-12-16, kl 15:45
Källa MFN
Vill du synas här? Kontakta hej@allaaktier.se. Vår sajt har 125 000 sidvisningar och 17 000 unika besökare per månad. Vår discord har 7800 medlemmar. Detta är aktiva sparare med ett stort aktieintresse. Behöver du nå ut till denna målgrupp så hör av dig!