Rättelse: Biofrigas Sweden AB - Årsredovisning 2022

I revisionsberättelsen finns en upplysning av särskild betydelse som framgår enligt nedan.

Upplysning av särskild betydelse.

Utan att det påverkar våra uttalanden ovan vill vi fästa läsarens uppmärksamhet på den information som lämnas i förvaltningsberättelsen under avsnitt "Väsentliga risker och osäkerhetsfaktorer" där det framgår att den immateriella tillgångens värde är avgörande av att bolaget lyckas kommersialisera sin produktanläggning med positivt kassaflöde enligt bolagets affärsplan. Det kommer vidare även vara avgörande för bolagets fortlevnad. vårt uttalande är inte modifierat i detta avseende.

Årsredovisningen och den fullständiga revisionsberättelsen finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida: https://www.biofrigas.se/sv/investerare/bolagsstyrning/bolagsstammor/2023.

Datum 2023-04-28, kl 09:07
Källa Cision